onsdag 1 augusti 2012

It's been a while

Hej alla fina vänner! Jag vet att det var ett tag sedan jag bloggade men jag har haft fullt upp. Och har jag inte haft fullt upp så har jag inte orkat sitta vid datorn eller göra något som helst ansträngande. När jag är helt sysslolös så är jag sängen trogen, antingen börjar jag bli gammal eller så är jag bara en typisk tonåring.

Sedan sist har jag:
Jobbat
Tagit mitt första dopp för i år
Varit på marknad
Hängt med Jessica och träffat Frida för första gången sedan hon kom hem från USA
Shoppat
Gått på bio med mamma
Varit en snabbvisit på en fest
Firat Pontus som fyllde 19 i helgen
Myst och kollat på tv


Så jag antar att en del saker hänt, inte för att något varit jätteannorlunda egentligen. Men det har varit skönt att ha haft saker att göra. Jag önskar att jag hade bilder för att göra det här inlägget lite roligare, men jag har inte varit så bra på det. En del bilder har det blivit i alla fall.


Delsjön

Jag, Emelie, Ian och Andréa på festen i lördags





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar