tisdag 7 augusti 2012

one week of work and a wedding

Hej. Den senaste veckan så har mitt liv verkligen cirkulerat kring jobbet. Jag har jobbat i princip varje dag med en dag ledigt här och där, och då har jag haft fullt upp. Även efter jobbet har jag haft saker att göra, så nu är det otroligt skönt att faktiskt vara ledig i två hela dagar. Sedan jobbar jag i fem dagar igen, men det låtsas vi inte om. Förhoppningsvis så är jag utvilad då.

I helgen har schemat varit minst lika fullspäckat, i alla fall i lördags, min lediga dag. Dagen började med en bilfärd till och från bollebygd, jag och pappa var och hämtade farmor eftersom pappa och Helen äntligen skulle gifta sig. Vigseln gick fort, men hela situationen var otroligt fin. Pappa och Helen var jättefina och ringarna var perfekta. Senare mot kvällen så åt vi ute på en resturant för att fira. Maten var väldigt god och sällskapet jättetrevligt. Dagen var helt perfekt, och jag tror att vi alla är väldigt lyckliga över giftemålet.

Efter middagen så åkte jag och Amanda vidare till bergakungen för att se The Amazing Spiderman. Den var verkligen amazing, fan vad bra den var.

De nygifta
Pappa, jag, Peter och farmor
Amanda, jag och Martina på resturanten




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar