måndag 29 oktober 2012

Godnatt

Idag blir det att lägga sig tidigt, fast det kanske inte är så tidigt egentligen. Med tanke på lovet så är det här rätt tidigt att sova för mig, men inte mig emot för jag gäspar på och ögonen känns tyngre och tyngre för varje sekund. I morgon skall jag göra riskettan, jag är lite nervös men det skall tydligen inte vara något svårt. Det gäller bara att diskutera och resonera, och det borde gå bra.

Idag har jag övningskört, skruvat ned hyllor från mina väggar och påbörjat en grovstädning av rummet. Och så kom Pontus förbi en sväng efter jobbet. Vi drack julmust till solsidan och bara hade det mysigt. Nu ligger Kiara på en stol några meter ifrån mig och andas högt, jag tror nästan att hon drömmer. Hon är väldigt söt när hon sover, speciellt när tratten är på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar