onsdag 3 oktober 2012

Grey's anatomy

För er som inte följt GA så är det här inlägget svårförstått och ointressant

Mina kinder är nästan torra efter en intensiv timma med Grey's anatomy. Mark låg i koma, Arizona syntes inte till, Derek's arm fungerade inte fullt ut. Jag förstod ingenting. Jag hade inte sett sista avsnittet från förra säsongen, och blev illa tvungen att göra det i pauserna. Flygplanskrasch. Lexi dog på plats, och medan Mark desperat försökte få henne att kämpa så gav han henne den kärleksförklaring han borde ha givit henne för längesedan. Det var där jag började gråta för det var så ärligt och sorgligt. Mark hamnade i koma och tillslut fick han somna in. Det sista som visades i kvällens avsnitt var Arizonas ben, Amputerat.

Jag blir så ledsen, på riktigt.Varför avslutar de inte serien innan de måste börja döda karaktärerna? Eller varför kan inte karaktärerna flytta? Så slipper vi alla fälla tårar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar