söndag 21 oktober 2012

Helgen

Hej alla fina! I helgen har jag gjort allt annat än att plugga. Jag borde ha lagt mer tid på plugg, men jag har inte orkat. Både igår och idag så övningskörde jag i ca två timmar, och det blir man rätt trött i huvudet av. Kvällarna såg dock olika ut igår och idag.

Lördag kväll
Jag åkte inte till stan för att möta upp Pontus, Emelie och Niclas. Vi hade bokat bord på resturang Athena, en Grekisk resturang vid engelbrektsgatan. Det var tur att vi bokade bord, för det var knökfullt där inne. Men maten var jättegod, det var mysigt och så spelades det live-musik. Det kändes nästan som om vi var i Grekland en liten stund. Det var en jättebra kväll i alla fall, riktigt mysigt och trevligt.


Emelie och Niclas
bröd

Söndag kväll
Myskväll med Amanda och Amanda framför Twilight. Det var en bra känsla att få se twilight igen för första gången på ett år, lagom till premiären av Breaking Dawn part 2.
Tanken var att se alla filmerna, men vi hade inte tid
Amanda och Amanda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar