tisdag 16 oktober 2012

I believe in good, bad can get lost

Jag kan inte avgöra om jag har en dålig vecka eller ett par dåliga dagar, men mitt humör har varit upp och ned de senaste dagarna. Jobbigt, men känner jag mig själv rätt så väntar solsken runt hörnet. Det är okej att må dåligt ibland, och att bete sig därefter. Det är inte trevligt och inte alls kul, men det känns skönt att veta att det kommer nu istället för sedan. Det är ett jättebra tips för när man har ett par dåliga dagar, tänk att eftersom denna veckan är dålig, så slipper du det nästa vecka. 

En sak är säker i alla fall, jag är omgiven av bra människor som jag älskar och som älskar mig. Tack för att ni finns där för mig, även när jag är lite jobbig. Jag lovar att göra detsamma för er.
-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar