torsdag 25 oktober 2012

It's so hard to be gentle and warm

Blir alltid helt förälskad i introt till Dawsons Creek. Varje gång jag hör det så får jag rysningar längs ryggraden. Vet ni vilken låt jag menar? Låten finns i vilket fall här.

Det var väll bara det, eller, vi var på Göteborgs Stadsmuseum idag med skolan. Vi håller på med medeltiden i historian, så det var en sådan utställning vi var och kollade på. Den var helt okej, men ganska typisk, jag har i alla fall sett det förut på andra museum. Men det var skönt att få göra något annat än att bara plugga i alla fall.

Just det! Jag hade min första körlektion idag. Jag var så otroligt nervös, jag är ju van med våran bil. Det gick bra i alla fall, trots att jag föredrar våran bil. Men det är en vanesak antar jag, jag kommer snart lära mig att hantera även bilen jag har mina körlektioner i. Det kändes dock lite som att gå tillbaka några steg får jag erkänna. Men det här kommer bli bra, det kommer bli bättre än bra!
Gammal sommarbild, finn ett fel?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar