torsdag 18 oktober 2012

Min första lista


Det här blir min första lista någonsin, i alla fall på en blogg. Jag gillar att läsa mina vänners listor, så det kanske finns någon som vill läsa mina svar också. Annars ser vi det som tidsfördriv! Tog i alla fall listan ifrån Linn.
1.Fullständigt namn? – Malou Melinda Lundqvist
2. Tycker du om din mamma & pappa? – Ja, otroligt mycket. Jag älskar dem mest av allt.
3. Vart bor du? – Göteborg
4. Bor tillsammans med? - Mamma och mina två katter, när jag inte är hos pappa. Då bor jag med Honom, Helen och Tobias.
5. Husdjur? - Två katter
6. Färg på ditt hus? – Ljust tegel
7. När är du född? –  Februari
8. Födelsemärken - Platt på ryggen. Fast det är mer som om jag solat bara en liten yta.
9. Vilket år tog du studenten? - 2013
10. Något jobb? – Inte just nu, men hemtjänst.
11. När ska du sova ikväll? – Vet inte. Känns bra att säga runt tio men det blir nog runt tolv.
VARÖFR SAKNAS 12??????? // Linn

13. Duschat idag? - Nope
14. Kramat någon idag? - Jadå, det tror jag nog.
15. Pussat någon idag? - Mina katter :D
16. Vad har du ätit? – Kyckling/Curry baguette och korvstroganoff
17. Dagens klädsel? – Mörka jeans, rosa linne och lila tröja.
19. Dagens sötnos? – Min lilla Nessa som låg upp och ned i sitt klätterträd och strök huvudet mot mitt.
20. Dagens roligaste händelse? – Karl den skallige. Skallige? Noah den röde. Alexander den lättstötte. Osv, internhumor från historielektionen.
21. Har du många vänner? - Ytliga? Ja. Nära? Nej.
22. Hur många har du kysst? – Typ femton
23. Vem kramade du senast? - Mamma
24. Hur många vill du ha sex med? – Min pojkvän, klyschigt va?
25. Hur många har varit otrogna mot dig? – Ingen alls
26. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa
27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? –  älskar dig<3 från Pontus
FAVORIT:
 31. Film? – Titanic
32. Låt? –  We belong together - Gavin DeGraw
33. Mat? – Oxfilé med råstekt potatis
34. Dryck? - Cola och äppeljuice 
35 och 36 bara flög iväg, jahaja..
37. Stad? – Min stad!
38. Land? – Jag vet verkligen inte, jag har bara rest till typiska svensk solsemester-länder.
39. Ämne i skolan? – Grafisk Illustration, helt klart
40. År? - 2008, slutet av 2011 och 2012 
 SENASTE:
 41. Personen du tänkte på? – Pontus
42. Gången du spydde? – Minns inte, men rätt nyligen
43. Gången du grät? – I förrgår, eller nej, igår. Till Vampire diaries.
44. Pizzan du åt? – Vesuvius med mild sås
45. Gången du var i Göteborg? – Nu
46. Gången du var i Stockholm? – Tre år sedan tror jag
47. Gången du var full? - Oj, väldigt länge sedan. I alla fall tre månader sedan.
48, 49, 50 är OCKSÅ borta. Vad är detta!?
 ANTINGEN ELLER:
 51. Svart eller vitt? - På vad? Kläder? svart. Väggar? vitt.
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa // latmask  OBS!! gäller bara i 8 fall utav 10
 54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Lunarstorm
58. Ragga eller bli uppraggad? – Uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - Big brother
60. Svart hår eller blondt? - På mig? Brunt
61. Blå ögon eller bruna? - Kristall-blå
62. Choklad eller lakrits? – Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? – Göteborg
 64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
 65. Coca-cola eller fanta? - Coca-cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Vet verkligen inte
68. Älska eller älskas? – Älskas. Men jag gillar att älska tillbaka, så det här var ju nästan en omvänd pest eller kolera-fråga
69. Leva eller dö? - Leva
 VEM:
 81. Ska du träffa imorgon? – Alla i skolan, that's fo'sho
82. Sjöng du senast för? - Mig själv, riktig skönsång kan jag säga
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Minns verkligen inte...
84. Spelade du tv-spel med senast? – Pontus
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Pontus
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Säger jag inte....
87. Förtjänar att dö? – No answer
88, 89
VAD:
 90. Gör dig glad? – Choklad. Vänner. Familj. Pojkvän. Serien Vänner. Bra Betyg. Kläder. Uppskattning. Överraskningar. + mer
91. Gör dig ledsen? – Allt möjligt, har jag pms så lipar jag för att jag gått in i ett bord, för då är hela livet fel
92. Vad vill du helst göra nu? – Kolla på Vampire diaries
93. Önskar du att du slapp göra? – Plugga
94. Vill du ha nu? – Mer tid och lite pigghet
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – valfri väska/klänning och Tv-serier.
 96. Längtar du till? –  Lördag kväll
97. Tycker du om dina betyg? – De är helt okej, rätt bra faktiskt
98. Ångrar du i ditt liv? – Nej
99. Är det bästa som har hänt dig? – finns så mycket, men mest människor. Ni vet vilka ni är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar