söndag 11 november 2012

EMA's

Jag missade tyvärr halva EMA's, men jag såg den senare halvan av galan. Jag såg fram emot Taylor Swifts framförande av We are never getting back together, men jag blev faktiskt besviken. Det var inte alls bra, eller bra var det väl, men det var sämre än jag förväntat mig. Fin var hon i alla fall!
bild från tumblr
Idag har jag övningskört, vi körde samma rutt som igår. Vi har börjat med landsväg nu, och det går bra men jag har fortfarande en tendens att dra mig mer mot mittlinjen än mot väggrenen, men det blir bättre och bättre. Och så har vi övat lite back och parkering idag, och när det gäller att backa runt hörn så har jag blivit så mycket bättre än för bara en vecka sedan. Jag kände att jag var fast där, så det är väldigt kul att se mina framsteg och känna att övning faktiskt ger färdighet.

Slutligen så vill jag tacka min pappa för att han är just min pappa såhär på farsdag. Tack för allt du har gjort och gör för mig, och för att du alltid sätter mig i första hand. Jag ser och uppskattar det, jag älskar dig.
<3
Min fina fader

1 kommentar: