söndag 18 november 2012

Knäkatt

Jag är verkligen dålig på att komma på rubriker. Det bli oftast "Weekend", "Godnatt", "Torsdag" och liknande. Men det får vara, jag lägger hellre tid på innehållet än att reta mig knasig på att rubriken inte låter bra.

Helgen har varit mysig, den började med en myskväll med min kära moder i fredags. Hon skulle egentligen jobba, men det verkar som om hon fått virus på kristallerna i öronen, så hennes balans är inte på topp just nu. Tänk er dagen efter en redig fylla, ungefär så bra är hennes balanssinne. Men det var positivt för mig, jag fick ju lite mamma-och-Malou tid. I lördags drog jag hem till Pontus och földe med honom till hans gamla klasskompis på inflyttningsfest. Trevligt!

Idag har jag övningskört och pluggat lite, rätt lugn söndag alltså. Just det, Våran lilla Kiara har kliat till sig ett hår på vänster öra för ett par veckor sedan, så nu har hon tratt. Hon har aldrig varit mycket av en knäkatt, men eftersom det är de enda gångerna som vi tar av henne tratten så har hon blivit jättemysig. Att ha tratt kan alltså ge positiv effekt, i alla fall för oss som får en mysig katt i knäet.
Mamma och katterna, gud vad roligt tröjan vikt sig ser jag nu, haha

Fina i mitt knä


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar