onsdag 26 december 2012

Julen 2012


Hej alla söta små blommor. Min jul har varit fantastisk. Maten har varit god, sällskapet har varit bra, presenterna har varit bra och julkänslan har varit på topp. Igår, på julafton, så firade jag jul med båda mina föräldrar för första gången på tolv år. Och jularna innan dess har jag inget minne av, så detta är första julen med dem båda som jag minns. Det känns så skönt att allt blivit så bra tillslut. Även idag firade jag jul, hos mamma med mormor, moster, morbror och Pontus. Egentligen skulle jag åkt till Pontus och hans familj igår kväll, men det blev för sent och jag ville inte gå ifrån min fina familj. <3
(Tack för alla presenter som jag fick trots att jag inte var med, jag blev jätteglad)

Presenter från jul nr 1 + ett påslakan
Gissa vad katten är för något? En vetekudde att ha över axlarna! 
Presenter från jul nr 2 + söt grytlapp, bok och ett gigantiskt yatzy
Jag som tomte
Pappa var tomte hos några grannar
Kiara var julfin, i alla fall i någon minut
Bästa mormor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar