tisdag 22 januari 2013

Tisdag

Hej och godnatt, ungefär. Jag är riktigt trött efter två intensiva skoldagar. Jag går från klockan åtta till fyra tre dagar i veckan, vilket är segt. Men vi har ledigt varje onsdag, det gör det hela värt det. Just denna veckan är det väldigt mycket att göra i skolan men jag känner konstigt nog ingen stress. Det känns som om jag har koll på läget, bara jag kämpar på med matten.

Efter skolan idag så följde jag med Sofia till en salong vid domkyrkan, där hon skulle testa på spray-tan. Det lilla jag hann se, innan jag hoppade på min buss, såg bra ut. Men det blir ju brunare över natten, så jag är nyfiken på hur det ser ut på torsdag. Bussen tog mig till Pontus, vi skulle egentligen inte hinna ses idag men det blev ändrade planer så vi sågs ändå. Mysigt!

I morgon, onsdag, står övningskörning och klipptid på schemat. Det behövs verkligen, båda två.
Godnatt, kram.
Nyvaken och glad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar