torsdag 7 februari 2013

Nitton

Nu har klockan passerat midnatt och det är ett helt år kvar tills nästa födelsedag. Jag är nu inne på mitt tjugonde år, snart är tonåren förbi och jag kommer starta mina meningar med "När jag var tonåring..."
Det är både spännande och skrämmande.

Min dag började med att mamma väckte mig med jättegoda cupcakes, och sedan tog hon in katterna en och en så att de fick gratta mig. Det var roligare än det låter, och otroligt gulligt. Jag somnade om och vaknade ett par timmar senare och gjorde mig redo för dagens körlektion. Det gick bra idag, dock gjorde jag lite fel här och var men vem gör inte det?

Senare på kvällen så hade pappa och Helen en liten tillställning för mig där det bjöds på tårta och presenter. Det var så mysigt, och jag fick så fina presenter. Nu gäspar jag ikapp med mig själv och måste nog lägga mig. Tack för en underbar dag allihopa som firade och grattade mig! <3

Bilder får komma senare, då Amanda tog lite bilder med sin kamera.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar