måndag 29 april 2013

Surprise

Idag, klockan 13.00 noterade min mobil mig om att den bara hade 20% batteri kvar. Det har aldrig hänt innan. Jag brukar ha någorlunda med batteri fram tills i alla fall 19.00. Jag vet inte vad jag har gjort som har dragit så mycket batteri idag gentemot föregående dagar. It is a mystery.

Uppdatering på kattläget: Kiara är hemma. Hon fick komma hem i fredags och fått tillfriskna det sista hemma. Hon går fortfarande på antibiotika och är trött, men hon blir mer och mer pigg för varje dag. Just nu så är det största problemet att hon äter och dricker dåligt. Vi löser det genom att mata henne, men det håller ju inte i längden. Förhoppningsvis blir det bättre. 

Katterna fräser lite på varandra som de brukar göra när någon av dem varit hos veterinären mer än en dag. Dock stod de i morse en meter ifrån varandra utan att morra, det är ett framsteg. Ibland är de så dumma, haha. Just nu tror jag bara att de morrar för att morra, för Kiara luktar som vanligt nu.




Hoppas verkligen att jag kirrade MVG på mitt småföretagande-prov idag. Jag hade antecknat massor, och snäll som jag kan vara så delade jag mina anteckningar med en tredjedel av klassen. Innan provet såg det ut såhär ^ i mitt dokument, haha.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar