torsdag 30 maj 2013

Prom 2013

I Tisdags så hade vår skola sin bal. Vi hade balen tillsammans med Drottning Blankas Gymnasieskola och Ljud och bild-skolan. Vi var på Marstrand, i Carlstens fästning. Det kändes riktigt mäktigt att ha balen i ett stort fort. Kvällen var lyckad, jag gick dit med min Pontus. Han var strålande snygg i sin nya kostym och svarta, neutrala fluga. Att den var just neutral kom att bli mycket mer viktigt än vad jag planerat, haha.

Hela baldagen så satt jag, Sofia och Nathalie hos en stylist som fixade både hår och smink. Bara det var en upplevelse i sig. Jag kände mig som en prinsessa när jag var färdig, och det tror jag inte att jag var ensam om. Tack Sofie för hjälpen!

Ett extra stort tack till min kära familj för att ni fick allt att gå ihop och för att ni trots komplikationer gjorde min baldag till en riktigt bra dag. Jag älskar er. <3

Pontus och jag <3

Natalie, Noah och My

Poolis, Sofia, Max, jag och Michael

Jag och min fina pappa <3

Jag och Sofia

Mitt fina hår

Natalie, jag och My

Fina balpar

Snygg som få

<3

Jag och Pontus
 
Andy, Sofia, Jag och Pontus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar