söndag 12 maj 2013

Veckan som gått

God kväll! Detta är första gången på ett par dagar som jag haft tid för datorn överhuvudtaget. Sedan Onsdags så har jag jobbat, och i i morgon är det dags för skola. Jag kör verkligen i ett tempo på 110% just nu. Men det är okej. Självklart är det jobbigt, men truth to be told så gillar jag mitt jobb. Det är både  jobbigt och roligt att jobba, det är vad jag upplevt hittills i alla fall.

Jag slänger upp ett gäng bilder från de senaste 10 dagarna, jag är för trött för att skriva mer nu. Puss!
Fredag - Pappa och Helen hälsade på mig min första dag på jobbet!
Fredag - När jag kom hem så skålade vi i champagne för att fira mitt körkort 
Söndag - Frukost ala Pontus  
Måndag - Glass i solen på håltimman
Tisdag - Sko i träd på järntorget
Tuta och kör by night 
Torsdag - Min fina pojkvän på taket
Torsdag - Jag på taket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar