söndag 9 juni 2013

Håkan Hellström Slottskogsvallen 2013

Håkan igår var jättebra, som vanligt. Jag gick dit med min moster och hennes vän, så därför blev det inget köande i flera timmar för att komma längst fram. Jag är inte van vid att stå långt bak på en Håkan-konsert, så det var en annorlunda upplevelse. Det var skönt att inte behöva köa och trängas samtidigt som lite av magin försvann. Misstolka mig inte, det var magi, det är det alltid när Håkan går på scen.

Efter konserten så lyckades vi vara först till en fotoutställning med bilder på Håkan. Dels för att jag behövde gå på toa lite innan konserten var slut. Men i alla fall, plötsligt sade han som höll i det att "om vi såg något som vi gillade så fick vi ta det". På fem minuter så var nästan varenda bild borta. Jag fick med mig fem jättefina bilder. Det var en riktigt bra kväll.

Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar