tisdag 17 september 2013

Avslutningsfest

Dags att blogga igen kände jag för ett par dagar sedan, men det är först nu som jag haft tid att bara sitta ned och skriva. Det har varit en händelserik vecka med både avslutningsfest och dagar fyllda med vatten. Jag börjar med förra måndagen.


I måndags så var det avslutningsfest för Flummen/Kanonen. Jag och några tjejer började kvällen hos Moa där vi pratade och drack lite innan vi drog ned till Chez och mötte upp alla andra. Det blev en rolig kväll fylld med prisutdelningar och tävlingar, och när vi var klara med det så drog nästan alla vidare till Berså eftersom vi hade gratis inträde där. Berså bjöd på mycket dans, eftersom det var en måndag så hade vi i princip stället för oss själva, på det lilla rökiga dansgolvet. Det var första gången som jag var på Berså, men jag kan inte göra en rättvis bedömning på vad jag tyckte om stället eftersom det var fullt av arbetskollegor vilket gjorde kvällen bra oavsett lokal. Jag var hemma vid fyra någon gång, efter nattkäk på McDonalds och ett mindre matkrig. 

Kram!

Simon, Julia och Moa
Årets flummare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar