onsdag 30 oktober 2013

Fika och infomöte

Idag har varit en effektiv dag. Eller ja, effektiv är kanske fel ord, men jag har varit runt i Göteborg hela dagen. Klockan 11.00 mötte jag upp Marina i stan för att titta på halloween-utstyrsel till henne. Hon hittade vad hon sökte efter rätt snabbt, så vi hade tid att fika innan hon skulle vidare. Det var trevligt, som alltid. När Marina åkt så tog jag vagnen till Martina och Fredrik för att hälsa på och för att fördriva tiden lite. Runt halv fyra tog jag vagnen tillbaka in till korsvägen för ett jobbmöte. Det är ingenting nytt, utan ett infomöte inför Jul på Liseberg. Jag är nyfiken inför vad Julen har att erbjuda, samtidigt som jag gärna hade varit ledig alla helger. Men men, när alla andra är lediga så har vi som mest att göra.

Nu är jag redigt trött i alla fall, och tänkte koka lite mannagrynsgröt och titta på ett eller två avsnitt av SATC. Puss!
Marina 
Lilla Maja!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar