måndag 11 november 2013

London shopping pt.1

Hej. Jag har inte uppdaterat bloggen på en vecka eftersom jag varit i London med mamma. Det var första gången vi var i London, och jag gillar verkligen staden. Den kändes hemma, men ändå borta. De fina parkerna var helt underbara, jag måste åka tillbaka till våren när det blommar. Jag hade kunnat spendera hela dagar i St. James park, sittande på en filt i vårsolen med picknick och nötter till ekorrar och diverse fjäderfän. Det kommer upp ett inlägg i veckan med bilder ifrån resan, när jag gått igenom bilderna lite mer noggrant. Nu tänkte jag visa min shopping i klädesväg. Jag köpte även lite linnen och ett par mysbyxor som jag inte inkluderat i bilden nedan, då det kändes tråkigt. Kram!

(Från vänster till höger)
Kläderna är från New look, Wallis, New look, Forever 21 och Topshop x2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar