tisdag 31 december 2013

PICTURES

Jag har verkligen tagit det lugnt med att posta inlägg här det senaste. Mycket har hänt och jag orkar verkligen inte skriva ett enskilt inlägg om varje händelse. Och eftersom en bild säger mer än tusen ord, så får ni ett litet collage av bilder från den senaste månaden.
I början av December så var jag på Håkan i Scandinavium med min moster, det var en riktigt bra konsert. Jag gillade mixen av låtar och stämningen var riktigt härlig.
Moster
Moi
Träffade mamma efter jobbet en dag och gick runt lite i parken.

Gick upp tidigare än jag gjort på länge när jag skulle följa med min pojkvän och hans familj på deras årliga granhämtning. De känner en familj som äger skog, så det var inte illegalt, haha. Dock trodde ett gäng orienterare att vi gick runt och snodde gran, och skämtade med oss. Rätt kul, grantjuvarna liksom. 

Lisebergs fotbollsturnering Julsäsongen 2013, Goa och glada supportrar. Det var en bra kväll, trots att vårt lag åkte ut rätt tidigt. Men vi skyller på domarna, right? Som alltid. ;)

På bild: Alicia, Julia, Emma, Veronica och Felicia
"KANINLANDET!!!!!" - Jonathan

På bild: Julia, William, Simon, Jonathan och Felicia
Glad trots förlust. 

Min brorsdotter precis efter ett skrikmaraton, man kan riktigt se hur trött hon är, haha. Hon är så fin. <3 
Julafton hos pappa, riktigt lyckad kväll. Bra sällskap, Bra mat och bra Julklappar. Känns så otroligt bra att mina föräldrar är vänner nu, så att mamma kan vara med även på julafton hos pappa och Helen. Det är underbart att fira jul med båda föräldrarna samtidigt. En självklarhet för de flesta, men inte för oss skilsmässobarn.

Jag var tomte i mina nya snygga byxor från Topshop i London.

<3

Klockan åtta på Julaftonskvällen så körde jag min mamma till jobbet och passade på att svänga förbi Pontus familjs julfirande. Jag körde lite fel men kom dit lagom till paketleken. 

Pontus blev riktigt glad när klockan ringt och han vunnit det mest eftertraktade paketet i leken. Kan någon gissa vad det var i..? En spann med fågelmat. Fågelmat. HAHA.

<3

Älskar mina byxor, lätt det coolaste plagget i min garderob.

Juldagen - Vilket betydde Julfirande med mamma, mormor och moster. I år firade vi hemma hos mormor, vilket kändes konstigt eftersom vi alltid brukar vara hemma hos oss. Men eftersom mamma jobbat natten innan så blev det enklast att vara hos mormor. Även detta julfirandet var jättebra. Vi har det alltid lika roligt när vi ses. Lite som familjen Melkersson blandat med sällskapsresan, haha.

På bild: Moster
Min fina mamma

Jag

Vi rundade av kvällen med sällskapsresan
Jag och mamma i mormors säng där man kan höja och sänka ryggstödet. Fett nice!

I julklapp av Pontus så fick jag en Hotellnatt på Avalon + resturang och bio. Det var så himla mysigt. En av de bästa presenterna i år. Han kan allt vara romantisk, min fina. <3

Usch vilken bild egentligen, haha- Detta var igår på årets sista kaninfest. Jag festar inte till det så ofta, jag tror detta är tredje eller fjärde gången i år som jag festar. "Hej mitt namn är Malou och jag är pensionär i huvudet", haha. Det var en rolig kväll som började med förfest hos John och slutade på Dansgolvet på trädgårn. Jag gillar mina kollegor, bättre gäng att jobba med är svårt att hitta!

På bild: Michaela, Jag, Felicia, Bea och Anton

Jag och Anna på dansgolvet, glada till tusen, haha.

Vi hörs nästa år kära vänner, Gott nytt år. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar