måndag 6 januari 2014

No sleep

Godmorgon, eller godnatt? Jag kan verkligen inte sova. Jag har ju varit sjuk i veckan, sedan efter kaninfesten, och det vägrar ge med sig. Idag började jag att hosta också. Tänk er halsont + täppt näsa + segt slem + hosta. Varje gång jag försöker sova så behöver jag hosta, och när jag hostar så vaknar jag till och så fortsätter det. Jag vet ärligt talat inte om jag blivit smittad av någon i min närhet eller om det var så enkelt att jag smakade på andras drinkar och lät andra smaka på mina drinkar förra söndagen. Jag är såpass känslig i halsen att det är en fullt trolig möjlighet. När skall jag lära mig det!? Jag orkar inte vara sjuk nu. Speciellt inte när jag skall börja plugga om en dag. 

Nu skall jag sluta vara bitter och försöka sova trots hostan. Jag har en katt vid mina fötter som gör att jag måste krympa ihop mig, men det är bara mysigt. Puss.

Samma katt, annan dag, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar